پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119393
يادواره شهداي دانش آموز شهرستان فارسان برگزار شد.
تاریخ انتشار : 1393/08/08
نمایش : 3448
در چهارمين روز از دهه اول محرم الحرام و همزمان با هفته بسيج دانش آموز يادواره شهداي دانش آموز شهرستان فارسان در مدرسه نمونه بحرالعلوم اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در چهارمين روز از دهه اول محرم الحرام و همزمان با هفته بسيج دانش آموزي يادواره شهداي دانش آموز شهرستان فارسان در مدرسه نمونه بحرالعلوم اين شهرستان برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا علوي مسئول نمايندگي ولي فقيه شهرستان فارسان در اين مراسم ضمن گراميداشت سالگرد شهادت دانش آموز شهيد، حسين فهميده گفت: الگوي نوجوانان حضرت قاسم ابن الحسن است و  در عصر حاضر اين شهيد 13 ساله بزرگوار الگوي نوجوانان ماست.

وي در ادامه گفت: در زمان حال دشمن توجه زيادي به قشر نوجوان ما در جداسازي اين قشر از شهدا و انقلاب دارد و تمام تلاش خود را ميکند تا ملت ما را نسبت به هم بي تفاوت کند.

علوي در ادامه افزود: ما با انجام کارهايي مي­توانيم عملکرد دشمن را کم رنگ و بلکه خنثي کنيم از جمله آنها نماز اول وقت خواندن است، همچنين شرکت در مراسمات مذهبي و علي الخصوص عزاداري هاي سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين است، از ديگر عوامل، توجه جدي به بحث درس خواندن و پيشرفت علمي است که شايسته است شما سنگربانان علم و دانش در اين مسير همت فراوان کنيد.

وي ادامه داد: دشمن با توجه به وضعيت جوانان و نوجوانان ما 30 سال است که حرف از حمله ميزند ولي جرات حمله به کشور ما را ندارد و لذا تلاشها و فکر خود را در هجوم فرنگي و معنوي در دل نوجوانان و جوانان ما دارد که بايد سخت هوشيار باشيم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html